Rehabilitacja sportowa
Rehabilitacja i urazy sportowców oraz ich leczenie

Legalność opóźniania kluczowych elementów ACA ad

Posted in Uncategorized  by admin
May 22nd, 2018

Na przykład opóźnienia w mandacie zostały tak zaprojektowane, aby dać pracodawcom więcej czasu na dostosowanie się do nowych zasad . 3 Podobnie odroczenie wymogów ubezpieczeniowych ma na celu uhonorowanie obietnicy prezydenta, że jeśli podoba ci się twój plan opieki zdrowotnej, możesz Zatrzymaj to. Aby wyostrzyć ten punkt: nawet gdyby administracja nie miała możliwości lub chęci działania przeciwko tym, którzy nie przestrzegali ACA, mogła milczeć o swoich planach egzekwowania. Większość pracodawców i ubezpieczycieli nadal czułaby się zobowiązana do przestrzegania prawa. Ponieważ administracja chciała zwolnić ich z niechcianego obciążenia, publicznie zobowiązała się do nieuzasadnienia, tym samym udzielając licencji pracodawcom i ubezpieczycielom na lekceważenie warunków ACA.
Zachęcanie dużej części społeczeństwa regulowanego do naruszania statutu w służbie szerszym celom politycznym – jakkolwiek zbawienne mogą być te cele – prawdopodobnie wykracza poza granice uprawnień wykonawczych egzekutywy.4 Sąd Apelacyjny USA ds. Układu DC powiedział, że Ogłoszenie przez agencję obszernej polityki przeciwko egzekwowaniu stwarza szczególne ryzyko, że świadomie i wyraźnie przyjęła ogólną politykę, która jest tak ekstremalna, że może oznaczać zniesienie jej ustawowych obowiązków. 5 Opóźnienia ACA wydają się być tak szerokie – i niepokojące – polityki.
Roszczenia prawne administracji są najsilniejsze w obronie opóźnień pracodawcy-mandatu. Internal Revenue Service (IRS) ma ugruntowaną praktykę, rozciągającą się co najmniej od trzech administracji prezydenckich, zapewniającą ulgę przejściową podatnikom, którzy w przeciwnym razie mieliby problemy z przestrzeganiem zmiany w kodeksie podatkowym. Zdaniem administracji praktyka ta potwierdza, że organem generalnym IRS, zgodnie z wewnętrznym kodeksem podatkowym, nakazać wszystkim niezbędnym przepisom i regulacjom , aby uruchomić system podatkowy, przysługuje szczególne prawo do opóźnienia wejścia w życie nowych przepisów podatkowych.
Jest to wiarygodny argument. Utrzymywanie się praktyki IRS jest pewnym dowodem, że Kongres, nie chcąc zganić agencji, zgodził się z jej poglądem, że może właściwie użyć swobody egzekucji w celu odroczenia ustaw podatkowych. Przedłużenia ulgi przejściowej były jednak zazwyczaj krótkie – zwykle zaledwie kilka miesięcy – i obejmowały podatki o marginalnym znaczeniu, które miały wpływ na kilku podatników. Na przykład w 2007 r. IRS przekazał podatnikom dodatkowe 6 miesięcy na zaplanowanie podwyższenia ustawowych kar, które miałyby zastosowanie, gdyby niewłaściwie wypełniły zeznania podatkowe. Takie przykłady zapewniają wąskie poparcie dla powszechnego zwolnienia, które zwalnia tysiące pracodawców ze znacznego podatku przez okres 2 lat.
Niektórzy uczeni prawni bronili opóźnień ze względu na to, że sądy tolerują zwykle agencje, które nie przestrzegają ustawowych terminów lub w inny sposób nie wywiązują się ze swoich obowiązków w odpowiednim czasie. Obawy związane z opóźnieniami nie polegają jednak na tym, że urzędnicy federalni nie podjęli działań, ale raczej, że podjęli działania mające na celu zwolnienie regulowanych stron z ich ustawowych zobowiązań. Właściwym pytaniem prawnym jest to, czy działania te przekraczają konstytucyjną władzę prezydenta, a nie to, czy agencja powinna zostać pociągnięta do odpowiedzialności za brak terminu.
Krótko mówiąc, opóźnienia wydają się wykraczać poza tradycyjny zakres uznania wykonawczego przez prezydenta
[patrz też: rehabilitacja neurologiczna, rehabilitacja sportowa, wypożyczalnia łóżek rehabilitacyjnych ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: rehabilitacja neurologiczna rehabilitacja sportowa wypożyczalnia łóżek rehabilitacyjnych