Rehabilitacja sportowa
Rehabilitacja i urazy sportowców oraz ich leczenie

Kulturystyka, kontuzje i rehabilitacja

Posted in Uncategorized  by admin
February 7th, 2017

DSC08945[1]Kulturystyka to nie tylko ćwiczenia z obciążeniem, ale również właściwie odżywianie się. Mięśnie nie rosną w trakcie wysiłku, ale po treningu – aby im to umożliwić, należy systematycznie dostarczać liczne składniki odżywcze i to w odpowiednio zbilansowanych ilościach. Równowaga pomiędzy białkami, węglowodanami i tłuszczami jest niezwykle ważna. Kulturyści stosują jednak również odżywki, których skład to przede wszystkim białka i witaminy, a także inne elementy. Warto jednak uświadomić sobie, że dopiero zaawansowana kulturystyka wiąże się z koniecznością stosowania suplementacji. Na początkowych etapach liczy się przede wszystkim ciężka praca i systematyczność, a także odpowiedni plan treningowy. Nawet najdroższe preparaty nie sprawią, że w tajemniczy i cudowny sposób na ciele zażywającej je osoby pojawi się imponująca muskulatura – warto zdawać sobie z tego sprawę. Kulturystyka to sport, a w sporcie – jak powszechnie wiadomo – wszystko osiąga się dzięki systematycznie podejmowanemu wysiłkowi; droga na skróty po prostu nie istnieje.

Comments are closed.