Rehabilitacja sportowa
Rehabilitacja i urazy sportowców oraz ich leczenie

Ekonomia absolwenta edukacji medycznej

Posted in Uncategorized  by admin
May 22nd, 2018

Głównym pytaniem politycznym dotyczącym opieki zdrowotnej dla Stanów Zjednoczonych jest to, czy rola rządu federalnego w finansowaniu kształcenia medycznego absolwenta (GME) zwiększa liczbę lekarzy przeszkolonych i wpływa na ich wybory specjalistyczne poprzez dofinansowanie kosztów szkolenia. Całkowite federalne finansowanie GME wynosi prawie 16 miliardów dolarów rocznie. Medicare jest największym organem rządu federalnego dla GME, zapewniając 9,5 miliarda dolarów – prawie 3 miliardy dolarów na bezpośrednią edukację medyczną (DME), płacąc pensje mieszkańcom i nadzorującym lekarzy oraz około 6,5 miliarda dolarów na pośrednią edukację medyczną (IME), aby subsydiować wyższe koszty ponoszone przez szpitale, gdy prowadzą programy szkoleniowe. Wydatki Federalnej Agencji Medicaid zwiększają o 2 miliardy dolarów GME, a dodatkowe 4 miliardy dolarów pochodzą z Veterans Health Administration i Health Resources and Services Administration. Państwa wspierają GME przez prawie 4 miliardy dolarów w wydatkach Medicaid Konwencjonalna mądrość jest taka, że zwiększenie finansowania GME jest kluczem do rozwiązania problemu niedoborów lekarskich, doprowadzi do produkcji większej liczby rezydentów i zmniejszy obciążenia finansowe wynikające z zostania lekarzem. Ta mądrość powoduje poparcie dla zwiększenia finansowania DME. Ale chcielibyśmy argumentować, że finansowanie DME niewiele ma na celu zrekompensowanie kosztów szkolenia lekarzy – mieszkańcy ponoszą w istocie pełne koszty swoich szkoleń, podczas gdy program DME po prostu przekazuje pieniądze do szpitali odbiorczych. IME jest bardziej kontrowersyjny, zarówno pod względem dokładności zwracanych kosztów, jak i podstawowej koncepcji – płacąc instytucjami, ponieważ wydają więcej, a nie dlatego, że zapewniają wyższą wartość. Tego typu zwrot oparty na kosztach jest sprzeczny z kierunkiem refundacji kosztów opieki zdrowotnej. Co więcej, nawet zwrot kosztów oparty na kosztach wymaga dokładnej znajomości kosztów, najlepiej kosztów marginalnych, ale niewielu dostawców zna ich strukturę kosztów.
W swojej teorii kapitału ludzkiego, laureat nagrody Nobla Gary Becker wyjaśnia, dlaczego ekonomiści uważają, że mieszkańcy, a nie szpital, w którym otrzymują szkolenie, ponoszą pełne koszty swojej edukacji: akceptują niższe wynagrodzenie podczas szkolenia, które rekompensuje znaczne koszty szkolenia. , jeśli całkowity koszt szkolenia rezydenta wynosi 80 000 USD rocznie, ale jego usługi generują przychód szpitalny w wysokości 130 000 USD, wówczas mieszkaniec otrzyma wynagrodzenie w wysokości 50 000 USD – różnica między tymi dwoma.
Szkolenie prowadzone zarówno dla studentów medycyny, jak i dla mieszkańców to szkolenie ogólne – to znaczy może być stosowane w dowolnym miejscu – w przeciwieństwie do szkolenia specjalnego, które może być używane tylko w miejscu, w którym odbywa się szkolenie. (Może to wymagać niewielkiej ilości konkretnych szkoleń – na przykład nauka pakietu oprogramowania wykorzystywanego tylko w konkretnym szpitalu – ale jest to wyjątek.) Ponieważ ogólne szkolenie jest tak przenośne, nie ma sensu, z czysto ekonomicznego punktu widzenia , aby pracodawcy mogli dotować jego koszt; nie byliby w stanie odzyskać swojej inwestycji, ponieważ po przeszkoleniu lekarze mogą i ćwiczą gdziekolwiek chcą. Nie chodzi o to, że ogólne szkolenie nie powinno być prowadzone, ale że nie powinno być dotowane; podobnie, inna praca obejmująca istotny element szkolenia ogólnego, taka jak nowe szkolenie MBA w trakcie pracy w zakresie bilansu czytelniczego, będzie miała niższą pensję niż praca biznesowa, do której zatrudniony jest w pełni wyszkolony personel.
Dlaczego mieszkańcy płacą płace, a studenci płacą czesne. Obaj otrzymują część szkoleń i wykształcenia oraz świadczą pewną ilość usług, ale względna wycena i czas poświęcony na otrzymane usługi i świadczone usługi znacznie się różnią między mieszkańcami a studentami medycyny.
Studenci medycyny świadczą stosunkowo niewielkie usługi, działając głównie jako stażyści lub obserwatorzy
[podobne: kursy rehabilitacyjne, rehabilitacja pourazowa, rehabilitacja neurologiczna ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: kursy rehabilitacyjne rehabilitacja neurologiczna rehabilitacja pourazowa